Avots www.carnikava.lv Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļa amata vietām.Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi: - izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas; - kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi; - sniegt priekšlikumus juridiskām un fiziskām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu; - informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem; - sagatavot Carnikavas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās komisijas kompetencē. Prasības pretendentei/am: - vēlama augstākā izglītība; - pieredze tiesību aktu pārzināšanā; - stresa noturība; - labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta. Darba laiks – ne vairāk kā 10 stundas mēnesī. Darba samaksa – stundas tarifa likme 4,78 EUR. Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) lūdzam sūtīt uz e-pastu: dome@carnikava.lv, vai pa pastu Carnikavas novada pašvaldībai uz adresi – Stacijas ielā 5, Carnikavā, Carnikavas novadā, LV – 2163 līdz 2017. gada 11. jūlijam, plkst. 16.00. Tālrunis uzziņām: 29324259; 29442243.
|